close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

להישאר צעירים בעזרת טיפול מילוי קמטים

מערכת שורשיג סיוון, תשעד11/06/2014

מה זה טיפול מילוי קמטים, כמה הוא עולה ומהן השפעותיו הרפואיות

תגיות:
מילוי קמטים- מתוך אתר אסטתיק קליניק
צילום: יח"צ

קמטים הם הליך ביולוגי אשר מתרחש בגופו של כל אחד ואחת מאתנו בסופו של דבר, העור הופך לפחות אלסטי וכפלים וקמטים תופסים מתחילים להיראות, אך תופעה טבעית זו לא מופיעה אצל כולם באותו גיל כאשר יש כאלו שהתופעה צצה אצלם עוד בגיל צעיר יחסית (40-50) בעוד אצל אחרים היא מגיעה הרבה יותר מאוחר, הסיבות לכך מגוונות והם: גנטיקה שונה בין אחד לשני, מתח נפשי במהלך החיים אשר יכול לגרום לאדם להזדקן מהר יותר, חשיפה מוגברת לשמש במהלך החיים עלולה גם היא להגביר את תהליך ההזדקנות של העור, מחלות עור שונות ועוד....

הקמטים גורמים לנו למראה מבוגר יותר מן הסתם ועבור רבים זוהי נקודת משבר קטנה בחייהם במיוחד כאשר מדובר על אנשים שקיבלו את תופעה זו בגיל צעיר יחסית ( בסביבות גיל 40-50 ), עבור אותם אנשים קיים טיפול קל ויעיל מאד אשר יחזיר להם את המראה הצעיר והרענן, טיפול זה נקרא מילוי קמטים.

מה זה טיפול מילוי קמטים, כמה הוא עולה ומהן השפעותיו הרפואיות?
ובכן טיפול מילוי קמטים הוא הליך יעיל וקל שבמהלכו יזריק הרופא אל מתחת לעורכם ( באזור הכפלים שנוצרו מהמקמטים כמובן ) חומר מילוי מיוחד המבוסס על חומצה היאלורנית ( נסביר בהמשך מהי חומצה זו ), חומר מילוי זה יוצר נפח אשר גורם לקמטים להיעלם ולעור להיראות מתוח ורענן שוב, ביצוע ההליך מהיר יחסית ותוצאותיו החיצוניות יראו מיד.

כמה עולה טיפול מילוי הקמטים?
טיפול זה מורכב משני פרמטרים שונים שהם: עלות הטיפול שהרופא גובה לפי שעה ( כל רופא גובה מחיר אחר לשעת טיפול ) ומחיר חומר המילוי הספציפי ( קיימים מספר חומרי מילוי שונים המבוססים על חומצה היאלורנית אשר לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות שונים ). השוואות מחיר בין הרופאים השונים תוכלו לקבל באתר אסתטיק נט אשר נמצא בקשר עסקי עם מספר גדול של רופאים פלסטיים ומטפלים רפואיים.

מהן ההשלכות הרפואיות של טיפול באמצעות מילוי קמטים?
ובכן לכל טיפול אסתטי כזה או אחר קיימות השלכות אשר עלולות לגרום להופעתם של תופעות לוואי, טיפול מילוי הקמטים הוא הליך אשר במהלכו כאמור מוזרק חומר אל מתחת לכפלי העור בכדי להעלים אותם ולגרום למראה חלק וצעיר יותר, חומרים אלו מבוססים על חומצה היאלורנית שהיא למעשה חומר טבעי הנמצא בגופו של כל אחד מאתנו, מצב זה מאפשר לחומרי המילוי להיקלט על ידי הגוף בצורה טובה וטבעית יותר מכל טיפול אחר והופעתם של תופעות לוואי כגון: זיהומים, דחייה של החומר על ידי הגוף ותגובה אלרגית הם נדירים מאד בסוג טיפול זה.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה